افزایش آمار بازدید کنندگان سایت

آیا می دانید یکی از راه های افزایش بازدیدکنندگان سایت این است که بازدید کنندگان شما بتوانند براحتی نشانی سایت شما را به خاطر بسپارند یا اینکه براحتی به سایت شما دسترسی داشته باشند ؟

شما با مطالعه این بخش می توانید به افزایش آکار بازدیدهای سایتتان بپردازید ، چرا که بازدید کنندگان شما حتی نیاز ندارند برای مراجعه به سایت شما نشانی آنرا در مرورگر خود وارد کنند و فقط از منوی favorite ( سایت دلخواه ) خود آنرا انتخاب و مشاهده می کنند و این عملکرد تاثیر زیادی در افزایش آمار شما دارد . برای استفاده از این روش کافی است لینک زیر را برای هر متن یا تصویری که مایلید فعال کنید تا با کلیک روی آن سایت شما به منوی سایتهای دلخواه بازدیدکنندگان اضافه شود .

Javascript:window extemal addfavorite(http://substudent.blogspot.com)

در این بخش باید نکاتی را مد نظر داشته باشید و آن تعیین نشانی سایت مورد نظر شما و تعیین نام آن هنگام قرارگیری در منوی favorite است . برای تعیین نشانی سایت کافی است نشانی سایت مورد نظر خود را به جای نشانی http://substudent.blogspot.com تایپ کنید و برای تعیین نام سایت نیز کافی است نام مورد نظر خود را به جای کلمه substudent.blogspot قرار دهید . پس از اینکه لینک فوق را برای متن یا یک تصویر فعال کردید بازدید کنندگان شما وقتی روی آن کلیک کنند سایت شما با نامی که تعیین کردید داخل منوی  favorite قرار می گیرد .

همچنین شما می توانید سایت خود را به صفحه خانگی بازدیدکنندگانتان تبدیل کنید . به این شکل که هر وقت یک صفحه جدید برای مرور گر خود باز کردند سایت شما به عنوان صفحه پیش فرض مرورگر آنها باز شود . برای این کار نیز می توانید از کد زیر استفاده کنید :

<a style="cursor:hand" href onClick="this.style.behavior='url(defulthomepage)';this.setHomePage('http://substudent.blogspot.com');"> make home page </s>

در کد بالا نیز شما برای تعیین سایت مورد نظر می توانید نشانی آنرا به جای نشانی وب سایت ما درج کنید و عبارت make home page را با هر عبارت یا تصویر دلخواه خود عوض کنید .

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:30 ب.ظ

سلام دوست من در حال وبگردی بودم که با وبلاگ شما آشنا شدم . تبریک میگم وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد