قرار دادن موزیک در وبلاگ

 

   مطلب آموزشی این هفته مدرسه وب کاربرد بسیار زیادی در بین وبلگ نویسان عزیز دارد . وبلاگ نویسان علاقه زیادی دارند که در وبلاگشان یک موزیک نیز قرار دهند . ما هم برای این که یکی از بهترین روشها را برای این کار به آنها آموزش دهیم در مطلب این هفته مدرسه وب به شما اسکریپتی را معرفی می نماییم که توسط آن به وبلاگ شما بخشی اضافه می شود که بازدید کنندگان می توانند به دلخواه خود به موزیک موجود در آن گوش دهند .
   این کد قابلیتهای مفیدی که دارد این است که به دلخواه خود بازدید کننده اجرا می شود و هیچ گونه مزاحمتی برای افرادی که مایل به این کار نباشند را در بر ندارد و قابلیت دیگر آن این است که ی توانید از فایلهای Real Audio  در آن استفاده نمائید . که دارای سرعت بارگذاری بسیار بالایی می باشند و حجم بسیار کمی نیز دارند . برای استفاده از این امکانات باید کد زیر را در محل مناسبی از وبلاگ خود قرار دهید


<embed src="http://musicpath" quality="hig"  bgcolor="#000000" width="051" hight="057" name="Your music name">

</embed>

   باید توجه داشته باشید که در این کد می بایست به جای عبارت   http://musicpath  لینک کامل موزیک خود بر روی اینترنت را تایپ نمایید و به جای عبارت  Your music name نیز می توانید نامی برای موزیک خود انتخاب نمایید .

   جزئیات دیگر موجود در این کد نیز مربوط به طول و عرض و رنگ زمینه کادر پخش موزیک می باشد که به دلخواه خود می توانید در آنها نیز تغییراتی را ایجاد نمایید .

   حالا بخشی به وبلاگ شما اضافه می شود و بازدید کنندگان وبلاگ شما هر وقت بخواهند ، می توانند با کلیک بر روی گزینه Play موزیک موجود بر روی وبلاگ شما را نیز گوش دهند . البته توجه کنید که موزیکی که بر روی وبلاگ خود قرار می دهید کم حجم باشد تا مشکلی را برای کاربرانی که دارای سرعت های کمی هستند ایجاد نکند .
 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی حسنی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:57 ب.ظ

دستت درد نکنه آقا جاهد . من در این مورد خیلی مشکل داشتم.

رضا شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:40 ب.ظ

سلام وبلاگ جالبی بود

نسرین یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 01:50 ق.ظ

سلام . در حال وبگردی بودم که صفحه شما رو دیدم . امیدوارم که هر روز پربارتر از قبل باشید .

سلام .مرسی از نظرتون .

ندا یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام

سلام . مرسی از اینکه به ما سر زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد